Bekijk hier onze animatie demo

Hoe werkt Jimani?

Om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken is Jimani helemaal zelf in te richten zoals u dat wilt.
- Onbeperkt aantal ruimtes en zalen aanmaken met eigen namen.

- Tafels en tafelcombinaties aanmaken zoveel u wilt.
- Reserveersoorten en arrangementen aanmaken.
-Activiteiten koppelen aan tafels of apart te reserveren (denk aan bowlingbanen, golf, fietsverhuur, zwembaden etc.)
- Onbeperkte opties zoals beamer, microfoon, kinderstoel, dieetwensen etc.
- Openingstijden widget voor op uw site (in uw eigen stijl, denk aan kleuren, logo, lettertype etc.).
- Reserveer widget voor op uw site (in uw eigen stijl, denk aan kleuren, logo, lettertype etc.).
- Uitgebreide reserveringsdetails.
- Mail templates kunt u helemaal zelf inrichten en stijlen in Nederlands/Engels/Duits.
- Gasten kunnen zelf online annuleren (per arrangement in te stellen hoelang voordien mogelijk is)
- Bestanden toevoegen in de reservering en in de bevestigingsmail. 
- Extra mail templates maken en versturen


Voor alle opties zie onze tarieven pagina of informeer naar onze nieuwste uitbreidingen en mogelijkheden. 

Waarom past Jimani bij uw bedrijf?

Waarom is Jimani uniek?
Jimani neemt veel werk uit handen van u en uw medewerkers.

Het systeem denkt met uw bedrijf mee en is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk!
Wij bieden de unieke mogelijkheid om tafelreserveringen te combineren met activiteiten. Reserveringen kunt u op alle mogelijke manieren inzien zoals: lijstweergave, floorplan, tijdlijn, tafellijst, dagtotalen, weektotalen en overzichten per arrangement of reserveersoort. U bepaalt zelf hoe uitgebreid een reservering in het systeem moet worden verwerkt. Door extra velden toe te voegen kunt u reserveringen optimaal beheren.

Ook bieden wij een duidelijke, snelle en online geïntegreerde reserveerwidget en openingstijden widget, deze kunt u volledig aanpassen in de stijl van uw eigen website.
Gasten kunnen als u dit actief zet ook online annuleren, dit kunt u per arrangement instellen zodat bijvoorbeeld een lunch tafel tot 15 minuten voordien mag annuleren en een high tea tot 48 uur voordien mag annuleren. 
Grotere groepen kunnen altijd een reserveeraanvraag doen! Ook op dagen dat u gesloten bent, zo loopt u nooit een groep mis en heb je de regie in handen.

Wij leveren vakkundig support

Als u vragen heeft, ergens tegen aan loopt of iets nieuws wilt laten ontwikkelen,
geen probleem! Het support team staat voor u klaar.

Wij werken met telefonisch support tijdens kantooruren en een ticket systeem waarmee u 24/7 vragen kunt indienen, de verwerking hiervan proberen wij zo snel mogelijk te realiseren.

We denken graat met u mee.

Nieuws

Top